Tuesday, July 18, 2006

دوستان سلام
اخیرا نامه های هشدار دهنده ای دررابطه با وبلاگ به دستم رسیده است.
آنطور که از مضمون نامه ها بر می آید ظاهرا هدف دوستان از ارسال این نوشته ها، ایجاد زمینه ای برای برخورد قانونی با مدیر وبلاگ است.
جهت تنویر اذهان این عزیزان وسایر خوانندگان به عرض می رساند که:
1-همانطور که قبلا گفته شدگروه کتابهای فارسی هیچ گونه ارتباط حقوقی با این وبلاگ نداردومطالب آن نیز منعکس کننده دیدگاه مدیر وبلاگ نیست.
2-این وبلاگ از سرور بلاگ اسپات و ودر خارج از کشور بر روی اینترنت قرار گرفته است ولذا مشمول قوانین کشوری نیست ویکی از علل عدم انتقال این وبلاگ به سرور های داخلی رعایت همین نکته ظریف قانونی است.
بنابراين برای برخورد با این وبلاگ نمی توان از قوانین مصوبه کشوری استفاده کرد.

با این وجود وضمن تاکید براین دو نکته مهم حقوقی باید مجددا به عرض برسانم که کماکان رعایت نکاتی از قبیل :
عدم توهین به ادیان ومذاهب
عدم معرفی کتابهای ضددولت ونظام جمهوری اسلامی
عدم معرفی کتب مستهجن وگمراه کننده

و امثالهم
در دستور کار ما قرار دارد.
پیروز باشید

2 comments:

بشیر said...

دوست عزیزم سلام .من مدتهاست که از این کنج پر ارزشی که بنا کرده ای استفاده می برم و لذت کتاب خواندن رااز این طریق تجربه می کنم . اما سوالی برایم مطرح شده که تناقضی را در این ولاگ نمی توانم درک کنم ! آخر روح کتاب خانه با سانسور و خود سانسوری فاصله ای بسیار دارد که مناسفانه شما بر آن پای می فشارید . هر چند که نگاه داشتن وبلاگ شاید هزینه هایی اشته باشد و این یکی از آنهاست اما هدف نهایی و سرانجامی این وبلاگ مسلما تئسعه فرهنگ کتاب خواندن و جستجو و درک عمیق تر از مسائل باید باشد که ، سانسور جایی در آن ندارد .
دوست عزیزم امیدوارم تهدیدهای خشک مغزان و مردگان فکری شمار ر نرنجاند و بر این خود سنسوری خاتمه دهید .

Anonymous said...

say konid kareton ro edameh bedid.. man ke yeki az mofid tarin weblog hai ke ta behal didam webloge shoma boode.. har chand goftid ketab haye felan o felan ro nemizarid toye siteton.. zadane chenin harfi to sale 2006 yekam khejalat avare.. na baraye shoma.. baraye hameye ma.. ama khob che konim.. irani hastim..
movafgah bashid :)