Monday, October 20, 2008

حيف از اين همه استعداد




حيف از اين همه استعداد

امروز به تعدادي كتاب س ك س -ي برخوردم كه توسط تعدادي از بچه هاي سايت
X
پرشيا تهيه شده است وبرگردان كتابهاي مصوري در اين زمينه به زبان پارسي است.
در ابتدا شرم داشتم اين كتابها را معرفي كنم.
نه به جهت س ك س- ي بودن آنها بلكه به علت ابتذالي كه در اين كتابها است.
وقتي اولين كتاب را بار گذاري ومطالعه كردم ،ديدم كه فقط نحوه تجاوز به دو زن را شرح مي دهد.
نه خبري از تقبيح اين كار بود ونه صحنه اي لطيف كه انسان را تحريك كند.
كاري بود در خور جنگل سرمايه داري!
اي كاش بروبچه هاي اين سايت توجه كنند و در فعاليت هاي بعدي كتابهاي كميك استريپ آموزنده را جايگزين اينگونه داستانهاي بي محتوا نمايند.
توجه: اين كتابها فقط براي سنين بالاي 18 سال است

سفید برفی و هفت کوتوله

قسمت اول
قسمت دوم
سوان: ماموری از میان زیبارویان
قسمت اول
قسمت دوم
در مسیر جاده
تاکسی به مقصد جهنم
کارواش
فیلم عشق و رازهای آن
جاده وحشت
ماموران 69
قسمت اول
قسمت دوم

1 comment:

ali said...

با سلام بنده ترجمه گر این کمیک ها هستم در سایت ایکس پرشیا.
در مورد مطلب اول که می فرمایید تجاوز بدون هیج طبع هنری کاملا حق با شماست اما ای کاش کمی بیشتر مطالعه میکردید تا متوجه میشدید در این تاپیک بیش از 10 درخواست کمیک هایی که به صحنه تجاوز بپردازند داشتم. متاسفانه این ناهنجاری جنسی یا بهتر بگم ناهنجاری روانی در جامعه ما به شدت رواج پیدا کرده. شاید در نگاه اول ترجمه چنین کمیک هایی خلاف شرم و انسانیت باشه اما اگر کمی متفکرانه تر و تیزبینانه تر نگاه کنیم متوجه میشویم با ترجمه این کتابها حداقل میشه به کسانی که این کمیک ها رو مطالعه میکنند (که اکثرأ هم آشنایی کمی به زبان انگلیسی دارند) نشان داد که مطلب این کمیک ها و هدف آونها چیه. دوست خوب من هیچگاه آگاهی دادن در مورد یک موضوع صرفا به مصداق تبلیغ اون موضوع نیست. بنده هم چنین قصدی ندارم.
و اما موضوعی دیگه ای رو که میخواستم به شما دوست عزیز بگم اینه که انسان حق داره در فانتزی ذهن خودش یا به قول معروف در رویاهایی که دست نیافتنی هستند هر کاری انجام بده و نتیجه آن را ببیند. پس پرداختن به جنایت، قتل، تجاوز، و غیره در ادبیات جهان نه به این منظور است که نویسنده علاقه به قتل دارد یا تمایل به آن نه به این معنا است که خواننذه این مطالب تمایلی به این مسایل دارد. بلکه صرفا انسان، این موجود کنجکاو همیشه دوست دارد به همه جا سر بزند و همه چیز را بداند و همه کارها را امتحان کند. البته باید دید بهای این امتحان چیست.
در کل

حیف این همه استعداد

اسم مناسبی برای مطلب خود استفاده نکردید به نظر من دلیلش هم این است که مردم ما حق دارند همه چیز را بدانند. هرچیزی که در جامعه متدمن میگزرد را بهتر است ببینیم ( نه این که همه آنها را امتحان کنیم) تا بفهمیم غرب چرا غرب شد با همه این زیبایی ها و ناملایمات آزاردهنده اش.
ببخشید اگر پرحرفی کردنم .
با تشکر دوستدار همه ایرانیان
علی