Thursday, April 13, 2006

بدهي خودرا بپردازيد
شماره بازديدكنندگان از سايت در بعضي روزها از 5000نفر هم گذشته است در حالي كه شماره كتابخانه هاي فعال وافراد توليد كننده كتب الكترونيك در حدود 50 نفر تخمين زده مي شود.
يعني در ازاي هر 100 كتابخوان،يك كتابساز داريم.
واين رقم هنوز پايين است .
از شما كه تا به حال از دريافت ومطالعه كتابها لذت برده ايد مي خواهيم كه بدهي خودرا با توليد كتابهاي جديد بپردازيد.
اگر قادر به تايپ هستيد با تهيه نسخه ورد از كتابها ما را ياري كنيد.
اگر حاضر به همكاري وپرداخت هزينه هستيد ولي امكان تايپ كتاب را نداريد،ساده ترين راه حل اين است كه با يك تايپيست صحبت كنيد وازاو بخواهيد كه كتاب دلخواهتان را به شكل الكترونيك در آورد.
دراين صورت شما با پرداخت هزينه اي معادل صد تا صدوپنجاه تومان به ازاي هر صفحه ،قادر به توليد كتاب الكترونيك دلخواهتان خواهيد بود.
اگر در خارج از كشور به سر مي بريد ومايل به پرداخت هزينه هستيد مي توانيد در قسمت نظر دهيد ،آدرس الكترونيك خودرا ذكر كنيد تا چنانچه افرادي درداخل يا خارج كشور مايل به اين كار بودند با شما تماس بگيرند.
مطمئنا كم نيستند دانشجوياني كه تمايل به اين كار فرهنگي داشته باشند.پس با يك تير به دونشان خواهيد زد .هم كتاب دلخواهتان را توليد كرده ايد وهم كمك هزينه اي براي اين دانشجويان فراهم ساخته ايد.
اگر فضاي مجازي در اختيار داريد ومايل به كمك هستيد به ما اطلاع دهيد تا از توليدكنندگان بخواهيم ،فايل هاي توليد شده شان را براي آپلود به آدرستان بفرستند.
و اگر مايل به خريد سي دي كتب الكترونيك هستيد ومي خواهيد در پول وزمان صرفه جويي كنيد با تهيه اين كتب(سي دي) از سايت پارس تك وقفسه وگلشن ،موجب دلگرمي مسوولين اين سايتها در تداوم كارشان باشيد.
چشم به راه كمكتان هستيم.

5 comments:

RBS said...

دوستان گرامي سلام
قصدم اين بود كه بابت معرفي سايت متاآرشيو در ليست خودتان از شما تشكر كنم و در عين حال، در اين سايت قصد داريم كتابهايي ارائه كنيم، اما تا كنون به جهت مشكلات بسيار زيادي كه در مسير اجراي اين بخش وجود داشته است طرح به تعويق افتاده است. به هرصورت از زحمات شما متشكريم و اميدوار كه روزي بتوانيم همياري كنيم.
شاد و موفق باشيد

Anonymous said...

من در زمينه تايپ و تبديل كتاب به نسخه PDF مي توانم كمك كنم.
رضا
EMAIL: REZARAZ@GMAIL.COM
REZARAZ@WALLA.COM

Anonymous said...

با سلام. من یک کتاب پیدا کردم که میخواستم آدرس آنرا معرفی کنم. کتاب واژه نامه پارسی سره

در آدرس

http://khazaei.mr.googlepages.com/purepersian

TAHA KAMKAR said...

mibakhashid. hala ke khundam mibinam vazeh nist.
link qabli: http://www.chieftaha.netfirms.com/Book_0.htm

link jadid:
http://www.seapurse.com/Book_0.htm

ارشام پارسی said...

درود بر شما . با سپاس از سایت جامع شما . حدود 20 کتاب در سایت من است اگر مایل بودید آنها را لینک دهید . با سپاس . ارشام پارسی .
www.ariarman.com